safari-in-tanzania.reismee.nl

Dag 13 en 14 de laatste dag

En alweer vroeg op . Om kwart voor 8 zaten we alweer aan het ontbijt. We gaan in de ochtend zeilen. Syl heeft besloten om toch niet mee te gaan. En dat was maar goed ook. Eerst moesten we 15 á 20 min lopen door het water om bij de boot te komen. En daarbij kon je alleen op de reling zitten. Joris en Miet gingen ook mee. Wat was het geweldig zo'n rust op de boot. We zijn ook wezen snorkelen, ook dat was mooi en kleurrijk. En wat is de Indische oceaan zout. Bij terugkomst maar gauw een pintje gepakt met Joris om het zout weg te spoelen. Daar zijn we met z'n vieren gaan lunchen op de pier. Een houte pier met restaurant die in zee ligt. Heel mooi uitzicht. De rest van de dag bij het zwembad gelegen. Rond 5.15uur arriveerde Pauline. Gezellig om haar weer te zien. En onder het genot van een cocktail( happy hour) praten we bij. Daarna met de groep gegeten en nog even aan de bar gezeten. Vandaag de laatste dag. Om 11 uur moeten we onze lodge uit. We mogen wel heel de dag gebruik maken van de accommodatie. Om 18.00 worden we op gehaald. Om 20.30 vliegen we naar Dar El Salaam en vanaf daar vliegen we om 23.20 naar Nederland.
Tanzania wat was je geweldig. Zoveel moois gezien.
Maar ook heel veel armoe . En wat zijn de mensen geweldig lief.
Ik ga je missen.

Lucie

Geniet van jullie laatste dag en een goede terugvlucht gewenst. Vakantie is nog niet afgelopen hoor, fotoboek maken, alle verhalen delen, etc etc . Dank voor t delen met ons, reisgroet Lucie

Georgette

Wat hebben jullie een geweldige vakantie gehad.
Geniet nog van de laatste dag.
Een goede terugvlucht!!

Monique

Geniet van jullie laatste uurtjes op het eiland, bedankt voor alle verhalen, en hele goede vluchten weer richting huis!

Yvonne Scheurkogel-de Bres

machtige reis geweest. Een goede reis terug naar ons kikkerlandje.