safari-in-tanzania.reismee.nl

Dag 8 laatste xafaridag

Vandaag liep de wekker om 5 uur af. De laatste safaridag.
Om 6.30 vertrokken we naar de Ngorogorokrater. Helaas hebben we de neushoorn en de cheeta niet gezien. Wat wel heel bijzonder was, is de dans van de struisvogels om elkaar het hof te maken. Hele mooie vogels en vooral veel zebra's , Tommiegazelle's, Gnoe's ook de Hyena liet zich veel zien. Het was mooi maar iedereen van de groep had er meer van verwacht. Om 2 uur vertrokken we naar de lodge's het was ruim 2,5 uur rijden. Nadat we bij de lodge zijn aangekomen hebben we afscheid genomen van onze chauffeurs James en Leisa. Wat waren zij gezellig en leuk. We zullen ze gaan missen. Daarna hebben met z'n alle nog lekker op het terras gezeten onder het genot van een drankje. Morgen vliegen we naar Zanizibar om lekker te gaan relaxen. Het verslag zou dan niet zo spannend meer zijn. En misscnien ook niet elke dag. En morgen/vanddag is Sylvia jarig.

Conny

Wat hebben jullie een vermoeide maar een mooie week gehad. Nu nog nog paar daagjes na genieten van al dat moois. ???????

Marian

Wat een machtige vakantie hebben jullie zeg! Heb echt genoten van de leuke verslagen en de prachtige foto’s! Geniet nog lekker van de dagen “rust” en Sylvia van harte gefeliciteerd met je verjaardag! ???

Georgette

Wat een geweldige tijd hebben jullie daar gehad!
Nu relaxen in Zanzibar!

Charell

Het waren prachtige verslagen! Wat een onwijs mooie reis hebben jullie gemaakt