safari-in-tanzania.reismee.nl

Dag 12 spice tour en stonetown

Gisteren weer vroeg op. 9 uur werden we opgehaald door een busje. Als eerste gingen we naar de spicetour. Dat was heel bijzonder. Als je een potje kruiden koopt denk je er niet over na waar het vandaan komt. Zoveel kruiden en fruit gezien en geproefd. Zalig. Daarna zijn we naar stonetown gegaan onder begeleiding van een gids. We stopten als eerste bij een markt. Wat een stank en veel insecten op de vis en groente.  Daarna het centrum in. Maar wat viel dat tegen zeg.. en wat een armoede. Ik denk dat de gids ons verkeerd had begrepen en dat we alleen maar winkeltjes wilde zien. We waren blij dat we weer terug konden naar onze lodges. S'avonds zijn we samen met Elsbeth en Carin bij de italiaan gaan eten. Weer eens iets anders. Een lekkere grote pizza. Morgen weer vroeg op ik (Diana) ga met Joris en Miete zeilen en snorkelen.. hopelijk zien we veel moois. En vanavond komt Pauline bij ons logeren??. Die is ook 1 van de 12 uit de groep. Maar zij zit aan de andere kant van het eiland. We gaan vast weer een hoop lol hebben.

Lucie

Wij genieten mee met jullie avonturen en de spice tour is inderdaad een interessante tour, zoveel te zien en te proeven. En een dagje zeilen en snorkelen klinkt ook niet verkeerd ! Fijn dat jullie zo genieten en Syl blijft vandaag op jullie huisje passen onder het genot van cocktails, zon, en een goed boek?