safari-in-tanzania.reismee.nl

Dag 5

Eerst even melden voor de familie en vrienden van Sylvia. Om een of andere reden kan de telefoon van Sylvia geen verbinding krijgen met internet. Dus ze kan niets lezel of antwoorden

Vandaag een dag van alleen maar rijden. Op zoek naar de migratie. Morgen gaan we daar mee verder? en eindelijk hebben we leeuwen van dichtbij gezien met welpen. Ook hebben we al heel veel Gnoe’s gezien. Natuurlijk hebben we nog veel meer beesten gezien. Ook is de groep opgesplitst 4 moesten er naar een ander kamp waaronder natuurlijk wij. ????dat is minder. En juist met diegene waar ik niet mee kan opschieten. De rest van de groep baalde ook, want we hebben juist zo’n lol met elkaar. Alleen dat andere koppel valt buiten de boot. Kreeg vanavond al sarcastische appjes. Maar morgenochtend zijn we weer gelukkig bij elkaar??

Nu lekker gaan eten en dan maar niet in de bar hangen?morgen weer vroeg op.

Al met al is het eten toch nog gezellig geworden, nee niet door dat andere koppel? Dat kwam door James 1 van de chaufeurs . Die kwam gezellig bij ons eten. En wederom was het eten goed. Onder begeleiding moeten we over het kamp verplaatsen ivm de wilde dieren die rond de tenten zwerven. En dan vooral hyena's en leopards.

Monique

Bedankt om even te laten wegenaanleg detelefoon van syl! Dan hoef ik me geen zorgen te maken als ik niks hoor :) Fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben. Weer veel plezier morgen.

Diana Rombouts

Gaat super Monique

lucie

O...dan wordt het contact straks nog intenser en wie weet...vrienden voor het leven. Maar wat een prachtige foto's zijn er al gemaakt en zo dichtbij. Blijf genieten, maar kijk uit voor de 'wilde' dieren ;-)