safari-in-tanzania.reismee.nl

Dag 4

Vanochten weer om 6 uur op. Ja, uitslapen is er niet bij.

Maar wat een dag om te starten. Wie kan nu zeggen dat hij ontbijt met Olifanten, zebra's, Impala's, gnoes en ook nog een eens een Jackhals. Dit was zo'n unieke ervaring. En dit allemaal in ons tentenkamp. En wat voor tenten. Syl en ik hadden een tent met 2 badkamers, 2maal een 2 pers, bed en een singelbed. Super mooi en groot Tarangire Simba Lodge

Om half 7 hadden Lianne en Thomas , Pauline en ik afgesproken om te gaan zwemmen voor het ontbijt. Pauline en ik ik lieten het afweten om te zwemmen maar waren wel om half7 paraat. Thomas en Lianne zijn wel gaan zwemmen. Met i de kielzog de animals . Zo bijzonder.

Na het ontbijt zijn we snel vertrokken. Vandaag stond op het programma een rit langs de Ngorokrater en naar de Serengeti waar ons volgende tentenkamp lig. Het was veel rijden en weer nieuwe beesten toevoegen aan de lijst.

Om half 7 waren we bij Tortiles camp Serengeti ff lekker douchen. Je wil niet weten hoe vies je ben na een safaridag. Het stof zit overal tussen.

Om half 8 was het diner en wat een feest werd dat. Al het personeel zongen, danste en maakte muziek. Zo gezellig. En wat een lol hebben we gehad.

Om half 10 waren de laatste naar bed gegaan. Waaronder ik. Syl is vlak na het eten naar bed gegaan. Onder begeleiding van bewaking. Ja rondom de tenten staan de wilde dieren. Op zo 'n 30 meter afstand staan de buffels. En wat er nog meer rond struikt. Op dit moment hoor je ze ook buiten naast de tent. Morgen weer om 6 uur op. Dan gaan we op zoek naar de grote trek.

Rachelle

Super leuk allemaal! Ben echt blij dat jullie het naar je zin hebben!

Marian

Echt geweldig zeg jullie verslagen en die mooie foto's van al die dieren! Machtig hoor!!

Charell

Wst spannend en een onwijs mooi avontuur dat jullie beleven ❤️

Ria

Heel erg leuk om jullie reisverslag te lezen. Een bijzondere ervaring.

Ingrid

Leuke verhalen en mooie foto’s Diana, geniet ervan

Georgette

Wat een bijzondere reis en wat zien jullie veel.geniet ervan!