safari-in-tanzania.reismee.nl

Het vertrek

Vandaag vroeg op! Omdat het grondpersoneel van "Onze trots KLM" gaan staken, zijn we een uur eerder op schiphol. Dit om de ellende voor te zijn. Om Half 7 waren we op schiphol en alles ging van een lije-dakje. Eerst nog een onbijtje en dan nog ff relax zitten voor we naar de gate werden gebracht. Zo was de bedoeling. Komen we om 8.50 op de plek waar we werden opgehaald, zeggen ze zo u bent er zat al te wachten. We zouden om 9.30 worden opgehaald. We gaan pas om 10.35 vliegen. Maar oke we gaan wel al mee. 9.45 boarden!! Door de staking is er 10 min. vertraging . We mogen als eerste aan boord. Spullen uit de tas en alle apparaten uitzetten.... Paniek, ik (Diana) ben me telefoon kwijt. Alles nagekeken maar nee hoor. Als een speer het vliegtuig uit opzpek naar me telefoon. Gelukkig zaten we afgezonderd voor we gingen boarden. En gelukkig hij lag nog op de stoel. Pfttt, wat een opluchting....
Inmiddels is het 11.15 en zitten we al die tijd in het vliegtuig te wachten om te vertrekken.
Door de staking lopen we toch vertraging op?.
Eindelijk vertrokken we ongeveer om 12 uur. Bijna anderhalf uur later..

Eindelijk om 23.00uur zijn we aangekomen bij de lodge. Een leuke ontvangst . Nog even een soepje eten en een drankje en dan eindelijk om 1 uur naar bed.
We hebben een hele leuke groep.

Het internet is niet zo best!!
Morgen proberen we het gewoon weer.

LucieFer

Heerlijk genieten en wij zijn heel benieuwd hoe het jullie bevalt. Blijf uitkijken naar de leeuwen !!! Reisgroeten van ons