safari-in-tanzania.reismee.nl

Onder het genot van een borrel!!

Ergens begin oktober op vrijdagmiddag,

Sylvia is net terug van haar reis uit Tanzania. Onder het genot van een borrel op het Kompas, kijken we met allen naar de schitterende foto's. Gekscherend zeiden we, Syl volgende keer gaan we mee. Meteen kreeg ik het gevoel dat ik het eigenlijk wel zie zitten. Een aantal weken later weer onder het genot van een borrel zeg ik tegen Syl. Ik meen het dat ik ook wel naar Tanzania mee wil. En zo is het idee geboren. Eind januari zijn we samen naar MatokeTours gegaan. Samen met Carlijn van Matoke hebben we diverse optie's voor een reis bekeken. Een paar dagen later kregen we het reisvoorstel. Hier waren we heel blij mee. Voor mij is de eerste keer naar Afrika voor Syl is het gewoon thuiskomen .

Het is een prachtige safari rondreis met als afsluiter 5 dagen op het eiland Zanzibar.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!